Kirjaudu sisään
Edellinen perusopetuksen opetussuunnitelma
Valitse tulostettava sisältö
Kaikki
Paikallisen opetussuunnitelman merkitys ja laadinta
Perusopetus yleissivistyksen perustana
Perusopetuksen tehtävä ja yleiset tavoitteet
Yhtenäisen perusopetuksen toimintakulttuuri
Oppimista ja hyvinvointia edistävä koulutyön järjestäminen
Oppilaan oppimisen ja osaamisen arviointi perusopetuksessa
Oppimisen ja koulunkäynnin tuki
Oppilashuolto
Äidinkielen ja kirjallisuuden eri oppimäärien ja toisen kotimaisen kielen opiskelu
Kieleen ja kulttuuriin liittyviä erityiskysymyksiä
Kaksikielinen opetus
Erityiseen maailmankatsomukseen tai kasvatusopilliseen järjestelmään perustuva perusopetus
Valinnaisuus perusopetuksessa
Liitteet
Vuosiluokkakokonaisuudet
Oppiaineet
Opiskeluhuolto
Paikallisen opetussuunnitelman merkitys ja laadinta
Perusopetus yleissivistyksen perustana
Perusopetuksen tehtävä ja yleiset tavoitteet
Yhtenäisen perusopetuksen toimintakulttuuri
Oppimista ja hyvinvointia edistävä koulutyön järjestäminen
Oppilaan oppimisen ja osaamisen arviointi perusopetuksessa
Oppimisen ja koulunkäynnin tuki
Opiskeluhuolto
Äidinkielen ja kirjallisuuden eri oppimäärien ja toisen kotimaisen kielen opiskelu
Kieleen ja kulttuuriin liittyviä erityiskysymyksiä
Kaksikielinen opetus
Erityiseen maailmankatsomukseen tai kasvatusopilliseen järjestelmään perustuva perusopetus
Valinnaisuus perusopetuksessa
Liitteet
Äidinkielen ja kirjallisuuden, toisen kotimaisen kielen ja vieraiden kielten opiskelun mahdollisuudet
Paikallisen opetussuunnitelman merkitys ja laadinta
Perusopetus yleissivistyksen perustana
Perusopetuksen tehtävä ja yleiset tavoitteet
Yhtenäisen perusopetuksen toimintakulttuuri
Oppimista ja hyvinvointia edistävä koulutyön järjestäminen
Oppilaan oppimisen ja osaamisen arviointi perusopetuksessa
Oppimisen ja koulunkäynnin tuki
Opiskeluhuolto
Äidinkielen ja kirjallisuuden, toisen kotimaisen kielen ja vieraiden kielten opiskelun mahdollisuudet
Kieleen ja kulttuuriin liittyviä erityiskysymyksiä
Kaksikielinen opetus
Erityiseen maailmankatsomukseen tai kasvatusopilliseen järjestelmään perustuva perusopetus
Valinnaisuus perusopetuksessa
Liitteet
Hämeenlinnan kaupungin oppilaanohjauksen suunnitelma
Julkaise TOKE lukuvuodelle
Nykyinen lukuvuosi ()
Uusi lukuvuosi ()
Julkaise TOKE
Hämeenlinnan kaupunki - etusivu
Valikko
Kirjaudu sisään
Opetussuunnitelma
Toiminta- ja kehittämissuunnitelma
Oppilashuolto
Valitse koulu
Luolajan koulu
Rengon koulu
Paikallisen opetussuunnitelman merkitys ja laadinta
Perusopetus yleissivistyksen perustana
Perusopetuksen tehtävä ja yleiset tavoitteet
Yhtenäisen perusopetuksen toimintakulttuuri
Oppimista ja hyvinvointia edistävä koulutyön järjestäminen
Oppilaan oppimisen ja osaamisen arviointi perusopetuksessa
Oppimisen ja koulunkäynnin tuki
Oppilashuolto
Äidinkielen ja kirjallisuuden eri oppimäärien ja toisen kotimaisen kielen opiskelu
Kieleen ja kulttuuriin liittyviä erityiskysymyksiä
Kaksikielinen opetus
Erityiseen maailmankatsomukseen tai kasvatusopilliseen järjestelmään perustuva perusopetus
Valinnaisuus perusopetuksessa
Liitteet
Vuosiluokkakokonaisuudet
Oppiaineet
Opiskeluhuolto
Paikallisen opetussuunnitelman merkitys ja laadinta
Perusopetus yleissivistyksen perustana
Perusopetuksen tehtävä ja yleiset tavoitteet
Yhtenäisen perusopetuksen toimintakulttuuri
Oppimista ja hyvinvointia edistävä koulutyön järjestäminen
Yhteinen vastuu koulupäivästä
Yhteistyö
Kasvatuskeskustelut ja kurinpidollisten keinojen käyttö
Opetuksen järjestämistapoja
Opetuksen ja kasvatuksen tavoitteita tukeva muu toiminta
Paikallisesti päätettävät asiat
Oppilaan oppimisen ja osaamisen arviointi perusopetuksessa
Oppimisen ja koulunkäynnin tuki
Opiskeluhuolto
Äidinkielen ja kirjallisuuden eri oppimäärien ja toisen kotimaisen kielen opiskelu
Kieleen ja kulttuuriin liittyviä erityiskysymyksiä
Kaksikielinen opetus
Erityiseen maailmankatsomukseen tai kasvatusopilliseen järjestelmään perustuva perusopetus
Valinnaisuus perusopetuksessa
Liitteet
Äidinkielen ja kirjallisuuden, toisen kotimaisen kielen ja vieraiden kielten opiskelun mahdollisuudet
Paikallisen opetussuunnitelman merkitys ja laadinta
Perusopetus yleissivistyksen perustana
Perusopetuksen tehtävä ja yleiset tavoitteet
Yhtenäisen perusopetuksen toimintakulttuuri
Oppimista ja hyvinvointia edistävä koulutyön järjestäminen
Oppilaan oppimisen ja osaamisen arviointi perusopetuksessa
Oppimisen ja koulunkäynnin tuki
Opiskeluhuolto
Äidinkielen ja kirjallisuuden, toisen kotimaisen kielen ja vieraiden kielten opiskelun mahdollisuudet
Kieleen ja kulttuuriin liittyviä erityiskysymyksiä
Kaksikielinen opetus
Erityiseen maailmankatsomukseen tai kasvatusopilliseen järjestelmään perustuva perusopetus
Valinnaisuus perusopetuksessa
Liitteet
Hämeenlinnan kaupungin oppilaanohjauksen suunnitelma
Hae
Oppimista ja hyvinvointia edistävä koulutyön järjestäminen
Yhteinen vastuu koulupäivästä
Yhteistyö
Oppilaiden osallisuus
Kodin ja koulun yhteistyö
Koulun sisäinen yhteistyö ja yhteistyö muiden tahojen kanssa
Kasvatuskeskustelut ja kurinpidollisten keinojen käyttö
Opetuksen järjestämistapoja
Vuosiluokkiin sitomaton opiskelu
Yhdysluokkaopetus
Etäyhteyksiä hyödyntävä opetus
Joustava perusopetus
Opetus erityisissä tilanteissa
Opetuksen ja kasvatuksen tavoitteita tukeva muu toiminta
Paikallisesti päätettävät asiat